Made in Italy



"I am losing precious days. I am degenerating
into a machine for making money.

I am learning nothing in this
trivial world of men. I must break away and get out
into the mountains to learn something new."

...
  
Takto nejako som sa cítila, pred cestou do Talianska...
 Som tu už takmer mesiac a dosť ma prekvapilo,
ako rýchlo som si tu zvykla.

Naposledy som tu bola asi pred 16mi rokmi,
žije tu totiž moja krstná mama
s rodinou...

Pozvali ma k sebe na prázdniny, aby som si oddýchla,
a ja som neváhala ani sekundu!
 
Oddych som už naozaj potrebovala, takže som si povedala,
 "že by to mohla byť zároveň aj skvelá príležitosť ako načerpať
novú inšpiráciu na môj blog" :)

...




"Ormea" je malé, ale veľmi krásne alpské mestečko, ako stvorené na oddych
pre typicky mestského človeka...

Všade naokolo samá príroda a čerstvý vzduch, takže po veľmi
dlhej dobe som sa tu konečne aj naozaj kvalitne vyspala.
Tak ale, bodaj by nie, na oknách sú tie typické
ťažké drevené žalúzie, takže v izbe
je naozaj tma a ticho...

...

Každý kto už bol v Taliansku vie,
že Taliani jedia ako páni!

..najprv predjedlo, väčšinou moje obľúbené cestoviny
s kopou parmezánu a k tomu červené víno.

Inak, mám taký pocit, že najväčšiu spotrebu parmezánu
široko-ďaleko, tu mám práve JA!..

Po predjedle prichádza na rad hlavné jedlo, mäso so zeleninou,
no a za tým samozrejme nesmie chýbať dezert, väčšinou
zmrzlina s ovocím, no a potom ešte káva
a k tomu nejaká malá sladkosť,
napríklad čokoláda! :D

.. aaaaaah, podčiarknuté - zrátané, pribrala som tu
asi tak ďalšie 3-4 kilá.

Ale tuším, že presne o to mi celý ten čas aj išlo...
Asi preto sú Talianky také sexy ženské, jedia čo im chutí
a vôbec si preto vrásky nerobia, navyše furt pijú to červené víno,
takže sú tu vlastne všetci permanentne pripití :D

No nemiluj to tu!..

 ..a čo mám na Talianoch úplne najradšej?
Predsa ich temperament!

Gestikulujú a "hovoria nahlas"...




/ "Čo? Čo hovoríš? Vôbec nič Ti nerozumiem!" /


 
 /.."aaaa, prosím Ťa, nevymýšľaj!" /


..takže, sú ako JA!
Ja som vlastne taká Talianka :D




"Italiana vera"
..vždy som ňou tak trochu bola :)




..a keď som už spomínala tie "mountains" ..

Od kedy som tu, "lozím" po horách v nadmorských výškach,
 bicyklujem ako o dušu ...ani som nevedela, že dokážem dať 24km
po horských cestičkách, takmer na 1nu šupu,
a ...to najdôležitejšie.. mám "nového koníčka" ...a to doslovne.

..Zamilovala som sa do koní, aj keď to pre mňa vlastne nie je
až taká novinka, ale skôr sa mi len potvrdilo to,
čo som vždy o sebe tak trochu tušila ...že byť v prírode,
a s prírodou mi jednoducho robí dobre.

Čerstvý vzduch a kone.. ten pocit, keď ovládaš
tak silné a majestátne zviera ako je kôň,
je jednoducho úžasný!

Pretože "to zviera" nepočúva len tak, lebo ty chceš.. nie,
musíš ho viesť, a aby som to dokázala, musela
som si najprv vyčistiť hlavu..

"Aby som mohla viesť
samú seba!" :)




  ..Tu v Taliansku môžem teraz opäť
voľne dýchať ...



  
____"šatičky" som našla na "mini trhu" vo výške
asi tak 1350 m.n.m, na jednej miestnej slávnosti,
a ako vždy, to bola láska na prvý pohľad! :)

____topánky sú ZARA_


©
Fotila: "moja krstná manka"
Postprodukcia: Stylistakrista

Grazie mille <3



Comments

  1. Kikuš si opeknela :) Krásna atmosfera

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..čo nespraví pár kíl navyše so šťípkou "fotošopu" :D ...ale som tu taká spokojnešia, tak asi to je aj trochu vidieť :)

      Delete
  2. ááá to ako robis stymi rukami ako keby som ich pocula a videla. Ja taliansko milujem! do roka aj 6 krat som tam :-D

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ach, musím povedať, že fotky sú nesmierne dobré!
    a ešte viac ako fotky, si ty! pretože ti to nesmierne pristane! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts