Let Me Down Gently / Grape 2014 /



..ehm, ja a festivaly, čo vám poviem.. Grape 2014 bol môj druhý festival,
na ktorom som kedy bola.. ale poriadne som si ho užila! :)

..a aj keď som nevidela všetky kapely, a nebola v každom stage.i,
aj tak som sa skvelo zabávala a nasávala atmosféru...

..všade kam som sa pozrela, kopec štýlových a zaujímavých ľudí,
takže som sa nechala inšpirovať od vás!

..dúfam, že sa nenahneváte, keď sa priznám, že som toho veľa nenafotila,
ale to len preto, že sa mi nechcelo stále behať s foťákom v ruke,
a chcela som sa jednoducho baviť!

..veď na festivaly sa chodí ŽIŤ!

..Pamätám si na všetky tie pocity a na to, že bolo kopec srandy
a že nám bolo jednoducho dobre!

...

Tu je troška toho, čo som ešte odfotiť stihla :)





 Najkrajšia boho-indiánka Anetka




 Štýlová Petra z OWL Agency



 ..taký klobúk "po dedkovi", nikdy nie je zlý,
však Maci? :)
  



Kamila stavila na čiernu a "dobre zrobila" :)




..táto kombinácia ma veľmi zaujala už na prvý pohľad,
hoci bola dosť netipická na festivaly,
ale asi práve preto :)



Usmiaty mladík
v "korporátnych farbách stylistakrista" :)





Veselá a nenapodobiteľná "babsy" :)






Super vysmiaty "šniclíkovci" :)



 
Kata jednoznačne vyhrala súťaž o najsexi outfit! sssssssss 

 


..A áno, aj keď si na festivale a bývaš na parkovisku, lebo si bez stanu,
aj tak potrebuješ parfém.. inak ani na krok!..

...

..Viac už nemám, ale bolo vás tam toľko, že by som nerobila nič iné iba fotila,
tak prepáčte, ale ja sa polepším a o rok vás už odfotím všetkých!

...

..a týmto by som sa Ti zároveň chcela Katuška, takto verejne poďakovať
za krásne fotky čo si mi zrobila, ďakujem! :D




Comments

Post a Comment

Popular Posts