"Cooperate or die"


..V duchu tohto hesla, som sa v nedeľu zastavila v Brne,
a keď sa teraz pozerám na tieto nové fotky,
tak naozaj neľutujem!

Vlastne to bol úplne skvelý nápad, spravili sme si s Katou pekný výlet,
užili príjemný večer, a skvelo sa "zabavili" ..keď sme potom v hmle nevedeli nájsť cestu späť
a rýchlejšie ako navigácia v mobile, boli naše myšlienky o tom,
ako sme sa navždy stratili! :D

...

..A myslite si čo chcete, ale ja ich jednoducho milujem! NIE preto,
že som na nich ja.. ale jednoducho preto že sú fakt dobré!

..Milujem to svetlo, a milujem že sú čierno-biele!..




.. Sú presne také, ako to mám rada, jemne sexi,
ženské a zmyselné :) 
 


..sssssss HAT!.. veď trochu zadku, nikdy nezaškodí ;)

/ mami, pepáč! :-*/ 


© Photo: Magda Bobinie Martinková
Ďakujem <3


..A ak aj vy túžite po takýchto krásnych fotkách, stačí ak napíšete
odkaz do správy ------> BOBINIE.cz Photography

VIAC INFO TU!

"Lajkovať funpage" môžete TU!



Comments

Popular Posts