..Kto si?

.. Už dlho tu bolo akosi ticho, však?..

Na chvíľu som sa odmlčala.. "také ticho pred búrkou"

(aspoň dúfam :)

...


Móda pre mňa vždy bola a aj stále je viac, ako len obliekanie,
ako produkt, alebo "značka"...

Módu vnímam ako spôsob sebavyjadrenia,
ako jeden z mnohých univerzálnych jazykov, vďaka ktorému
dokážem lepšie priblížiť svetu a ľuďom, "kto som JA"...

.. Posledné 2va mesiace som sa nad tým dosť intenzívne zamýšľala,
zrazu som mala pocit, že som opustila samú seba,
že som sa vzdialila od vlastnej výpovede,
a zrazu ma "veci" prestali baviť..


.. Priznám sa, na chvíľu som o sebe zapochybovala,
"či to čo robím, ma posúva tým správnym smerom,
či to robím dobre, a či to vôbec chcem robiť,
a prečo to vlastne robím?!"..


.. a potom som objavila TENTO ČLÁNOK!

"Táto žena" mi "píše z duše" :)


...


.. a potom, som sama pred sebou musela priznať, že je to vlastne
všetko v úplnom poriadku!..

.. Že všetko je tak, ako to má byť, plynie to úplne prirodzene.
Jednoducho, nie vždy cítim potrebu vynikať, niekedy sa mi chce nielen zapadnúť
v dave, ale najradšej by som sa v ňom úplne stratila,
ale už viem, že aj takto je to v poriadku ...

.. "lebo aj to som JA" :)

.. Inokedy, mám zas chuť byť maximálne "sama sebou" a chcem aby všetci videli
ako to cítim, a vôbec mi nevadí, že sa sa mnou obzerá celá ulica!..

.. nesnažím sa byť za každú cenu iná,
alebo, samú seba "neznásilňujem" k tomu,
aby som bola "iba blogerka" ...ale jednoducho SOM.

.. Počúvam svoje vnútorné pocity a nálady,
a snažím sa byť v súlade s tým,
ako to je vo vnútri.


AKO TO MÁTE VY?

Je to, čo ostatní vidia, v súlade s tým, čo sa odohráva vo vás?..

Naozaj by ma úprimne zaujímalo, ako to cítite,
ale myslím, že v tom nebudem sama :)

.. Zrejme s vekom, začína byť pre ženu dôležité aj to,
aby bola "autentická" pre svoje okolie.

.. Aby sa na nič nehrala, aby prímala samú seba,
takú aká skutočne je ...


.. s tým určite súvisí aj vnútorný rozvoj,
a aj preto by som rada upozornila na TENTO skvelý projekt!..


sledujem už nejaký ten čas a musím priznať,
že už len vďaka tomu,
že si pravidelne čítam tento blog, cítim,
ako sa posúvam ďalej ...

Nielen ako žena, ale najmä ako človek.

Aj preto dúfam,
že sa mi podarí vám v pravidelnejších intervaloch
prinášať stále viac zo seba a z toho, "kto som a ako to cítim" ...

.. doteraz to bolo viac o obrázkoch,
ale možno sa mi konečne podarí
sa aj viac rozpísať :)

Želám vám všetkým krásky,
aby ste úspešne vykročili do nových,
krajších a "seba - vedomejších" dní
a aby ste sa nebáli byť také aké naozaj ste!

"Ženy mnohých tvárí"
;-*







.. a ak by ste mali záujem o seminár,
viac info TU a TU :)


Comments

Popular Posts