HRIEŠNE DOBRÉ NÁKUPY s "Evou" / #HRIECHNEKUPIT !!


..uf, these days are fast!

a teraz Košice a #privée ..kiež by to takto bolo stále! ;D







..Tento rok si mohli všetci "fashionisti" a nadšenci módy vybrať z viacerých  "fashion aktivít."

V centrálnej zóne Bratislavského Auparku, ste sa mohli nechať  nalíčiť aj učesať
..a šikovné dievčatá z "DM drogerie" vám tiež bleskovo upravili nechty.

Túto "službičku" som pred večernou návštevou "Fashion LIVE" s veľkou radosťou využila
aj ja, keďže som už doma nestihla.. a týmto by som sa im aj rada
poďakovala za trpezlivosť :)

/vraj som náročný zákazník/










Okrem toho už klasicky, po celý čas "HRIEŠNE DOBRÝCH NÁKUPOV" prebiehalo
aj hľadanie nových tvárí pre Elite, a ak ste sa hanbili prihlásiť sami,
po centre chodili aj "skauti", pre istotu! :)








V sobotu počas dňa prebiehali aj módne prehliadky, do ktorých sa zapojilo spolu 33 značiek,
a dokopy tak vzniklo asi 150 modelov.

O profesionálny "stajling" a výber jednotlivých kúskov, sa postaral mladý
a talentovaný stajlista Alexander Lindov, z agentúry Elite.








..Alexove odborné rady ste takisto mohli využiť  priamo pri nakupovaní, alebo ste si mohli
jednoducho nechať  niesť svoje nákupy, špeci "shopping asistentmi" :) 












Počas celého "víkendu" ste sa tiež mohli zapojiť do SÚŤAŽE! Stačilo, ak ste si ODFOTILI "vec" ktorá sa vám zapáčila,
OZNAČILI ju #hastagom ------> #HRIECHNEKUPIT  ..a FOTKU potom zavesili
na INSTAGRAM, alebo na FACEBOOK!

..aj ja som súťažila :) 










Zároveň, ešte v rámci prvého "SLOVAK FASHION WEEK,"  bola k dispozícii aj výstava
doteraz nezverejnených fotografií Jakuba Klima ...







..a veľmi sa teším, že vám môžem priniesť aj mini "bkstg infošky" o nových obchodoch,
ktorých otvorenie je nachystané už na najbližšie mesiace, možno týždne :)


Oktober: 

Caffepoint / M.A.C. / Timberland


Jul: 

Carpisa / La Martina / Gatta







© Photo: JA a môj insta ;D


Comments

Popular Posts