.. keep smile and life looks better!



Dnes som si bola dať vybieliť zúbky,
lebo sa rada usmievam, a chcem sa ešte viac! :)

Teraz mám krásny a zdravý úsmev aha,
škeriťsaviem :D 






Nepamätám si, žeby som niekedy mala až také biele zuby,
hoci 1.krát som si dala bieliť zuby asi tak pred 4mi rokmi u zubára,
no ani vtedy to nebolo takéto biele-biele :)


No toto je niečo celkom iné  .. je to taký  "malý kozmetický zázrak"  ;)

 Úprimne, ani ja sama som nečakala takmer 100%výsledok,
bola som veľmi milo prekvapená..






Táto sympatická slečna vám všetko rada a ochotne poukazuje :)







..a v týchto pohodlných kreslách sa skvelo oddychuje,
len musíte dať pozor aby ste nezaspali,
inak vám "vytečie slinka" (haha)
...

Pred zákrokom mi všetko pekne vysvetlili,
takže som presne vedela čo robím, aj prečo...

Metóda, ktorou biela zuby tu v SMILEPOINT, je naozaj bezpečná,
pretože ich produkty zmenia "belosť" iba na povrchu zubnej skloviny,
takže účinné látky neprenikajú do vnútra zubov,
a vôbec sa tak nemusíte báť bolesti :)

Tento druh bielenia, nemá nepriaznivý vplyv na ďasná,
a nepoškodzuje zuby, ani zubnú sklovinu, a ani nespôsobuje citlivosť zubov...

No, ak by ste predsa len mali nejaké pochybnosti, môžete si ešte vybrať







"Zdravím všechny vesmírni lidi!" :D



 
 



Ak Ťa zaujíma viac detailov o bielení, pozri si ešte aj web!

A ak chceš mať prehľad o AKCIÁCH, 
sleduj aj ich FB funpage!


Práve teraz napríklad "beží"  AKCIA na - 20%  a trvá až do 06.12.2014,
takže super nápad na "vianočný darček" čo poviete? ;)


Ja sa najbližšie chystám aj na SMILEPOINT LIPS,
čo je vlastne ošetrenie pier bez injekcie, alebo iného lekárskeho zákroku,
ale o tom ..až nabudúce ;)







..takto vyzerá Krista, keď je maximálne spokojná! :)


<3

Ak vás ešte niečo zaujíma, kľudne mi napíšte, rada vám poradím,
a nezabudnite sa viac usmievať!


© Photo: ja & môj insta



Comments

Popular Posts